| Koulukirjamme, mitä tulemme käyttämään 2 vuoden kestoisessa opiskelussa. |
sunnuntai 20. syyskuuta 2015
Koulublogin aloittaminen
Onhan se jostain aloitettava, joten tässä on minun koulublogini. Blogissa kerron ja näytän asioita joita opin kauneudenhoitoalalla ja sen sivussa. Tällä matkalla ammattia kohti toivon näkeväni omien taitojeni kehityksen ja toivon että tämänhetkinen ihastus alaa kohtaan tulee pysymään vielä vuosien aikana. Itse koulun valitseminen ei tullut aluksi itsestäänselvyytenä. Vasta lukion viimeisillä kuukausina aloin miettimään kosmetologin uraa ja perheeni sekä ystävieni tuen ansiosta päätin hakea kauneudenhoitoalalle ja vielä Jyväskylään. Olen kyllä erittäin tyytyväinen valintaani, sillä ala tuntuu jo nyt omalta ja koen iloa käydä koulua sekä oppia uusia asioita. Joten tervetuloa seuraamaan matkaani kohti ammattilaisuutta kauneudenhoitoalalla!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti